niedziela, 7 kwietnia 2013

Prolog


Wszystko zaczęło się przez wyzwanie, poważnie. Ja i moja najlepsza przyjaciółka Alana siedziałyśmy na podłodze w moim pokoju. Jadłyśmy lody i byłyśmy idiotkami. Zaczęłyśmy grać w prawdę lub wyzwanie i ja, będąc śmiałą, zostałam wyzwana by wstawić nagranie na YouTube gdy robię coś głupiego.

Wszystko Co powiedziałam to "Hey Alana, pod tymi ubraniami... Jestem naga." Głupie teksty tego typu a później zaśpiewałam "piosenka na ognisko" ze Spongebob'a. Głupie, prawda? Cóż, moje wideo zbierało coraz więcej wyświetleń i dostawałam komentarze typu "Zrób więcej!" czy "Jesteś dobrą piosenkarką! Nagraj kolejne wideo!" Ja naprawdę nie myślałam że jestem aż tak dobra. Dostawałam też trochę hejtów, ale nie za wiele.

Więc nagrałam więcej... i więcej, i więcej. Weszłam na twitter'a i miałam tysiąc dziewięć followersów tylko przez nagrane wyzwanie. Nie przypuszczałam że sławny Harry Styles to oglądał. I nie wiedziałam że on został moim nowym prześladowcą.

~*~

Tak no więc cóż, tyle z prologu. Krótki, ale jak to ujęła autorka "to tylko objaśnienie historii"
Mam nadzieję że to opowiadanie spodoba wam się tak bardzo jak mnie :)
Z tego co zauważyliście, słowo "prześladowca" daję kursywą, i będę dawać kursywą, gdyż to tytuł opowiadania :)
rozdziały... zapewne będzie się pojawiał jeden dziennie.

twitter: @sparklesstyles
ask : http://ask.fm/cupcakestylesx (tak, nowe konto, hehs)

bye, sweethearts :)

3 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie, styles stalkerem? huhu ^^ jakby był moim stalkerem nie miałabym nic przeciwko temu :) czekam na dalszy rozwój akcji, powodzenia z tłumaczeniem :) @snapesexybeast

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kocham to opowiadanie. Informujesz na tt o nowych ? @Cenedia

    OdpowiedzUsuń
  3. informuj mnie: @luvmybrooks :)

    OdpowiedzUsuń